Monday 23 January 2012

Bagaikan Mati hidup Semula

Dunia permotoran classic semakin hari semakin pesat membangun ....hanya aku sahaja yang suram mungkin kerana aku tak ingin untuk bersantai dengan member-menber atau aku dah jemu dengan dunia permotoran classsic ini....? segala macam persoalan yang timbul di minda aku...
Ntahlah....

Tahun 2012 merupakan tahun yang kurang aktiv bagi aku cuma kalau ada yang terpaksa aku akan turun ke padang untuk intertain apa yang sepatutnya,......
Mungkin aku dalam delima atau aku dah jemu...Bukan dan tidak sama sekali....biarlah tahun 2012 ini .....tahun naga air kata orang cina...aku nak berehat seketika....

Bukan nak berhenti dari dunia permotoran....cuma aku ingin tingkatkan diri aku....mungkin ada yang tertinggal dalam ibadah aku yang aku lalai ataupun aku nak top-up balik ibadah aku yang lepas ....itu niat di hati...
Dalam pemikiran aku nak naikkan taraf pengetahuan aku dalam dunia permotoran ini...ntahlah....kalau ikut kata hati mati ikut nafsu lesu ....ikut rasa binasa.......dan iku pilih ikit iman..............hanya iman yang mampu memberikan aku ketenagan jiwa dan raga...

Rastaclassicbikers tetap dimata hati kawan-kawan yang telah lama terpahat di memori masing-masing dan tak akan pudah di dunia permotoran ini......bukan beerti kekecewaan yang melanda ku...... moga hatiku ini tetap dikuatkan iman dan ditetapkan taqwa pada Ilahi.....

0 comments: